Brev:
Mit barn vil ikke høre efter og slår
28. august 2006
Alder:
4 år
Mit barn vil ikke høre efter og slår
Hej
Jeg har en dreng på snart 4 år. Han har ingen søskende. Han slår meget mig (Mor) og hans far, hvis han ikke lige får sin vilje eller det ikke lige går som han vil.
Hvordan får vi ham vendt af med det? Jeg ved snart ikke hvad vi skal stille op, jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Han vil heller ikke høre efter, hvis vi sige noget til ham og når han bliver så hidsig, så bliver han sat på sit værelse. Der græder og råber han fuldstændig uhensigtsmæssigt.
Og selvom han lige har været derinde til afkøling, så går der ikke ret lang tid, inden vi har en episode igen. Han vil bare ikke høre.
Når vi spiser vil han heller ikke side på sin numse, han står op og drejer rundt.
Men det problem har du nok hørt tit
Jeg håber virkelig du kan og vil hjælpe os.
Knus Mette