Brev:
Rød numse med hvide knopper
28. august 2006
Alder:
4 mdr.
Rød numse med hvide knopper
Hej
Min søn på 4½ måned har fået rød hud omkring endetarmsåbningen. Huden virker lidt ru/tør og samtidig er der en del hvide knopper, som mest minder om talgknopper. Ud over dette er ingen symptomer og han virker ikke generet af det, men hvad kan det være?
Asanda