Brev:
Natflaske - 8 mdr.
28. august 2006
Alder:
8 mdr.
Natflaske - 8 mdr.
Kære Helen
Vores søn har af to omgange fået natflaske. Først fra han var 3-5 mdr., hvor han fik udmalket ammemælk inden vi selv gik i seng (så sov han til kl. 3, hvilket var en stor forbedring!), og så igen fra ca. 6 mdr. og frem til nu (8 mdr.), hvor han får MME. Mit spørgsmål er derfor:
Er han stor nok til at tage den væk nu? Jeg vil ikke tilbage til at give ham mad om natten, så spørgsmålet er, om han kan klare sig fra 18-19 aften til 6-7 morgen uden at få mad?
Jeg vil gerne af med flasken af flere grunde: Han har ikke altid den store appetit om morgenen, jeg er tit oppe at skifte tiltisset sengetøj ved 4-5 tiden (det hjælper ikke at skifte ham inden vi selv går i seng, for der er bleen helt tør), og til slut inden han får tænder.
På forhånd tak!
Kærlig hilsen
Cecilie