Svar: Natflaske - 8 mdr.
28. august 2006
Alder:
8 mdr.
Kære Cecilie
Nogle børn vil godt kunne klare sig uden natflaske når de er omkring 8 mdr, andre børn har brug for den længere tid. Det er meget forskelligt.
Hvordan er han til at drikke af kop? Alternativet er jo at du giver ham en tår vand af en kop, når og hvis han vågner om natten og er tørstig.
Jeg synes du skal lade det komme an på en prøve. Heldigvis er det jo ikke længere så varmt om natten, så på den måde er han måske heller ikke så tørstig som tidligere.
Så prøv og se hvordan han reagerer:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske