Brev:
Hovedfacon igen
29. august 2006
Alder:
6 mdr.
Hovedfacon igen
Hej Helen
Dette er egentlig ikke så meget et spørgsmål, men jeg er meget frustreret over de fortsatte kommentarer, der er omkring min datters baghoved.
Min mand var med vores datter til "åbent hus" for at få hende vejet. Vi har ferie og han synes at det er rart også at kunne gøre sådanne nogle ting med hende. Vægten var 7900 længde 69,5.
Hun er en super kvik og nem pige, som har det sødeste ansigt. Men hun er, som hendes far, lidt flad på øverste del af baghovedet, har bulen/fremspringet ud længere nede, hvor hendes hår er meget langt!! Er det øverste så fladt fra tryk selvom det ikke over nakken er det??
Sundhedsplejersken dernede havde begyndt omkring at lægge hende på maven...hvilket vi hele tiden har gjort, vi har også købt div. lejringspuder etc. for at afhjælpe problemet. Så jeg er efterhånden MEGET ømfindtlig omkring dette.
Sundhedsplejersken dernede havde sagt, at det kun var lidt fladt, og at det NEMT kan rette sig ud helt op til 9 mdr?? Og at, når hun fik mere hår, så kan man iøvrigt ikke se det!! Har du nogen erfaring med dette??
Jeg oplever meget forskellige "meninger" om dette. Vores læge sagde ikke noget om det til 5 mdr tjek.
Tak for en god brevkasse
Den frustrerede mor :o)