Brev:
Hvor meget mælk i løbet af en dag?
30. august 2006
Alder:
5 mdr.
Hvor meget mælk i løbet af en dag?
Hej
Tak for dit gode svar, vi er begyndt at tænke omvendt og jeg tror det er har en god effekt. Hils endelig den mor, som var med til at tænke en sådan ide.
Jeg vil nu lige høre hvor meget mælk skal hun ca. op på i løbet af en dag? hun vejer ca. 7 kilo og er 67 cm og 5 1/2 måned gammel.
Hilsen Mathilde