Svar: Hvor meget mælk i løbet af en dag?
30. august 2006
Alder:
5 mdr.
Hej Mathilde
Ja det er dejligt, når mødre også kan lære sundhedsplejersker noget:o)
Jeg er ikke så meget for at sætte mælkemængde på, men skulle jeg tænke i traditionelle baner, så ville det være rigtig godt at din datter fik omkring 1000ml - og det er jo ikke muligt hos jer. Derfor synes jeg at et sted mellem 500-750 ml mælk på flaske ville være rigtig godt og så må du mælkeberige maden. Enten lave grøden helt på mælk eller komme mme ovenpå grøden.
Lyder det okay og til at komme i nærheden af?
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske