Brev:
Madplan for dreng på 6 mdr.
4. september 2006
Alder:
6 mdr.
Madplan for dreng på 6 mdr.
Hej Helen
Jeg har i Februar, fået en dejlig datter. Som har været, super nem og er det stadig!
Hun har siden fødslen, kun skulle ammes en gang om natten. Hvilket jo er utroligt dejligt! Hun har i en længere periode sovet uden at skulle ammes om natten!
Men pludseligt, er hun begyndt at vågne op til flere gange. Hvor hun er ked af det. Jeg har prøvet at give hende sutten og lidt vand, men så bliver hun bare mere ked af det! Det hjælper hvis jeg, ligger hende til brystet. Nogle gange spiser hun, andre gange får hun kun lige brystet i munden. Hvor efter jeg kan, give hende sutten og sover igen.
Hun får 200 ml vælling inden hun bliver puttet! Jeg putter hende mellem 19.15-19.45. Jeg vil gerne, trappe ned med amningen. Men jeg syntes, det er svært og føler mig lidt forvirret.
Hun begyndte at få lidt ske mad da hun var 5 1/2 mdr.
Hun får bryst, når hun vågner ved 7 tiden. og igen ved 8 tiden!
Sover så formiddagslur mellem kl.9.00 og 9.30 i ca. 1 1/2 time. Så får hun lidt skemad, vand af flaske eller kop + bryst.
Sover middagslur mellem 13.00 og 14.00 i ca. 1 time der giver jeg hende bryst og vand. Sover eftermiddagslur mellem 16.00 og 16.30 i ca. 45 min. Så får hun skemad ved en 17.00 tiden.
Jeg vil rigtig gerne, have hjælp eller forslag til en mad plan.
Hilsen
Camilla