Brev:
Spisning og søvn 7 mdr.
4. september 2006
Alder:
7 mdr.
Spisning og søvn 7 mdr.
Hej Helen
Vi har en pige på lidt over 7 mdr. og har et spørgsmål vedr. spisning og middagslur.
Hun får flaske ved 5-5:30 tiden og sover nogle gange videre til kl. 7, andre gange vil hun ikke sove igen. Kl. 7:30-8:00 får hun morgenmad det er lidt grød, eller øllebrød/havregrød men det er hun ikke så vild med. Hun sover kl. 9 og bliver vækket kl. 10.
Ved 11 tiden får hun ris eller majs grød med frugt mos eller reven gulerod. Kl. ca. 12:30 kommer hun ud og sove til middag, og det er her problemet er, hun sover kun i ca. 1½ time og det er vel ikke nok til en middagslur, eller er det.
Ved. 14:30-15:00 tiden får hun flaske, her vil vi gerne have et mellemmåltid ind for lige så stille at vende hende af med den flaske.
Vi har prøvet med alverdens mælkeprodukter, men dem kan hun ikke lide så har vi prøvet med frugt, men det gider hun heller ikke så meget. (Det er så efter at hun har fået flaske at vi har tilbudt hende det.) Hun vil gerne have sødmælk.
Til aften spiser hun grøntsager og kød og vælling inden sengetid. Hun kommer i seng ved 19:30 tiden. Hun sover som regel hele natten, nogen gange kan hun godt vågne mange gange og sove uroligt.
Har du et forslag til, hvordan vi får hende til at sove lidt længere og nogle forslag til, hvad man kan give hende til mellemmåltid.
Hilsen Annette