Brev:
Aftenskrigere
4. september 2006
Alder:
3 mdr.
Aftenskrigere
Hej igen
Mine tvillinger på 11 uger har skreget som vilde hver aften mellem 18 og 21 i nu 3 uger. Den ene mere end den anden. Deres fordøjelse er fin og de får tilbudt både bryst opg erstatning, men vil intet spise i de 3 timer. Fra kl 22 sover de til ca 01 og derfra til 4.
Hvad gør jeg hjælp, vi bliver tossede af den larm.