Brev:
Babysvømning - 1 mdr.
5. september 2006
Alder:
1 mdr.
Babysvømning - 1 mdr.
Hej igen Helen
Tak for de mange gode svar.
Jeg ville gerne begynde på babysvøm med vores 5 uger gamle søn, men hvor gammel skal baby egentlig være, før man kan begynde at gå til babysvømning, og skal man have noget "udstyr" med (jeg tænker f.eks. på hvad man gør mht ble)?
Mange hilsner,
Mette