Brev:
Øver sig stemmetræning?
6. september 2006
Alder:
6 mdr.
Øver sig stemmetræning?
Kære Helen
Tak for svar sidst. Jeg kan mærke, at det bliver lidt mere overskueligt, hvis jeg slækker på de 'mentale tøjler' lidt, og bare lader mild kaos være normen et stykke tid (de sidste par dage har hun slet ikke ville spise grød/mos og dagslurene varierer stærkt).
Glemte sidst at spørge dig om følgende: Hun er de sidste 3 ugers tid begyndt at skrige - ikke klage-skrig som sådan, selvom de ofte fremkommer, hvis hun er lidt træt. Det er mere som om hun dropper nedre kæbe og bare siger SKRIIIIIIIIIIG - som et lille fortidsdyr :) Det har tiltaget, og igår var jeg lige ved at tage ørepropperne på. Det er heldigvis kun om dagen.
Ved du om hun øver sig i lydstyrke/stemmetræning? Holder det op? Det er jo sammenfaldende med at hun øver sig som aldrig før i at kravle og den ændrede dagsrytme....
Hun er ellers den gladeste og mest kysbare pige :)
Hilsner
Mor