Brev:
Allergi og løse tænder
22. november 2003
Alder:
9 mdr.
Allergi og løse tænder
Hej
Tak for hjælpen andre gange. Jeg har lige to spørgsmål igen. Håber at du vil hjælpe mig igen.
Jeg skrev for nogle dage siden at min søn blev rød om munden efter at have spist havregrød med kanel på. Jeg troede at det var havregrøden men er nu ret sikker på at det er på grund af kanelen. Kan han have allergi over for kanel eller er det kontaktallergi?
Et andet spørgsmål er: Jeg synes at hans tænder i overmunden sidder løse. Han har knækket noget af den ene fortand to gange, men jeg synes at alle fire fortænder sidder løse. Eller også er det bare fordi at tandkødet er meget blødt, så det virker løst. Det jeg synes er mærkeligt er at det er alle fire. Er det normalt at et barn på 9½ måned er meget "blød" i tandkødet og at tænderne ikke sidder "helt" fast?
Håber ikke at mine spørgsmål er alt for forvirrede og håber meget på svar.
På forhånd tak
Hilsen Annette