Brev:
Av! Han bider mig
7. september 2006
Alder:
9 mdr.
Av! Han bider mig
Hej Helen
Vi har endnu ikke gjort noget ved natteroderiet, men det kan hurtigt komme, for nu har han bidt mig, så blodet dryppede...
Det er ikke kun når han bliver ammet - det er faktisk en engangsforeteelse - men han bider i mig hvorsomhelst - skulderen, buksebenet - HELE TIDEN! Nogle gange kan jeg sætte det i forbindelse med sult og lyst til amning, men andre gange er han lige blevet ammet og har lige fået mad. Det kan da ikke nytte noget. Nogle gange må jeg simpelt hen trække mig væk fra ham, fordi han ikke kan være sammen med mig uden at bide. Han bider også sin far, men ikke ligeså meget.
Hvad skyldes det og hvordan får jeg det stoppet? Jeg trækker mig selvfølgelig hurtigt væk og råber op - det er jo en prompte reaktion, men det lader ikke til at forskrække ham nok.
Mange hilsner og på forhånd tak:-)