Brev:
Sove ude - er det bedst ?
22. november 2003
Alder:
7 mdr.
Sove ude - er det bedst ?
Jeg har en glad dreng på 7 måneder, der sover fra ca. 20.00 - 06.00. Det er der som regel ingen problemer med. Mit spørgsmål er snarere omkring hans dagssøvn.
Jeg har hørt så meget godt om, at lade sit barn sove ude i barnevognen om dagen, på grund af den friske luft. Det kan han også godt, men er det nødvendigt? Vi er meget ude mens han er vågen, så han for dagligt meget frisk luft.
Sover han ude i barnevognen er der næsten altid noget der vækker ham f.eks. naboens hund, forbikørende biler m.m. Inde er der fred og ro til at få en lille lur.