Svar: Sove ude - er det bedst ?
22. november 2003
Alder:
7 mdr.
Danmark er et af de få lande som anbefaler at børn sover ude,- det oplever man ikke ret mange andre steder i verden.
Du skriver at din dreng kommer ud i frisk luft, når han er vågen og det er naturligvis vigtigt. Jeg synes derfor ikke at du behøver at lægge ham til at sove middagslur ude.
Sørg for at værelset hvor han sover ikke er for varmt og at der bliver luftet godt ud jævnligt.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske