Brev:
Betændelse ved negl
10. september 2006
Alder:
7 mdr.
Betændelse ved negl
Hej Helen
Jeg har en dejlig aktiv datter på 7½ mdr. Hun mosler meget rundt (kan ikke kravle endnu, men møffer baglæns og 360 grader rundt :-) ) - Det betyder selvfølgelig at der kommer nogle knubs på vejen, og nu har hun haft revet et stykke af sine ene storetå negl.
Der er kommet et sår og det ser ud som om, at området omkring er hævet, og lidt rødt. Det er svært for mig at mærke om det er varmt/varmere end resten af foden, men det ser ud som om der er betændelse ved det. Hvad gør jeg ved det?
Med venlig hilsen
MorMaia