Brev:
Ammestop og kost
10. september 2006
Alder:
8 mdr.
Ammestop og kost
Hej
Jeg har en søn på 8 1/2 mdr, og jeg vil gerne til at stoppe med de sidste par amninger, mit spørgsmål er så, hvordan jeg bærer mig af og om hans kost i øvrigt er passende. Hans måltider ser således ud:
morgen: havregrød med lidt frugtmos + vand
formiddag: amning + lidt frugtmos
middag: rugbrødshapser med modermælkserstatning på kop
eftermiddag: grød med frugtmos + vand
aftensmad: grønsagsmos + vand
Og inden jeg ligger ham i seng cirka 19.30 bliver han ammet. Derefter vågner han normalvis ved en 4-5 tiden og bliver ammet igen. Han kan/vil ikke helt springe over natamningen endnu eller?
Det skal tilføjes at han vil absolut ikke have MME på flaske, kun i kop med et måltid. Her lapper han det til gengæld også i sig.
Men hvad gør jeg ellers med amningen, og er der evt. andre ting end det han allerede får, som jeg kan begynde at introducere for ham?
På forhånd tusind tak for svaret:)
Med venlig hilsen
Lone