Brev:
Ingen afføring - skal jeg være nervøs?
11. september 2006
Alder:
2 mdr.
Ingen afføring - skal jeg være nervøs?
Hej igen Helen,
Jeg har tidligere skrevet vedr. vores søn der skreg meget efter måltiderne. Efter at vi havde prøvet en masse gode råd, prøvede vi zoneterapi. Zoneterapeuten har været her en gang, men jeg kunne allerede dér klart se en effekt, imens hun arbejdede på hans fødder. Han virker også mere rolig nu, selvom han stadig har nogle skrigeture. Skrigeturene virker heller ikke helt så hysteriske som tidligere.
Men nu har han ikke haft afføring siden i fredags hvor zoneterapeuten var der. Det skal dog siges at jeg i torsdags prøvede at give ham blå mme (150 mL), og dette kan jo godt give hård mave (fik vi efterfølgende at vide af nogle bekendte).
Så det er ikke fordi jeg er overbevist om at zoneterapeuten er "skyld i" den manglende afføring. Vores søn virker dog ikke generet af den manglende afføring, og han prutter fint men eftersom han tidligere havde afføring 6-7 gange i døgnet, syntes jeg nu alligevel det er lidt underligt. Skal jeg være nervøs?
Han har ikke fået mere blå mme, men i lørdags fik han en grøn mme (100 mL). Hvis vi igen får brug for at supplere lidt med mme, vil vi kun bruge den grønne.
Mange hilsner,
Mette