Brev:
Meget dårlige nætter 10 mdr
12. september 2006
Alder:
10 mdr.
Meget dårlige nætter 10 mdr
Hej Helen
Jeg er bare så træt! Jeg hyler i utide og kan ikke koncentrere mig, har virkelig brug for en nat med mere end 1 times sammenhængene søvn.
Vores datter startede dagpleje for 2 uger siden og virker glad for det. Torsdag til lørdag har hun haft tredagesfeber og sov derfor dårligt. Søndag og mandag nat vågnede hun mange gange. Først sov hun videre, når vi gav sutten eller lagde hende ned (hun rejser sig tit, også i halvsøvne), men tilsidst måtte vi tage hende op fordi hun græd meget.
Det lød som om hun havde ondt og dagplejeren mener, at det er tænderne. Vi har fået noget at smøre på gummerne, men synes ikke at det hjælper. Vi er meget i tvivl om det er fordi noget gør ondt eller om det er en reaktion på vores fravær eller overtræthed. Derfor ved vi heller ikke hvad vi skal gøre.
Når vi har taget hende op går der 2 timer før hun falder i søvn igen (vha amning), hun falder ikke til ro blot ved at lægge hos os.
Jeg vil bare gerne have mine nætter tilbage! Jeg ved godt at der ikke findes en færdig løsning - måske havde jeg bare lige brug for at fortælle om det...
Venlig hilsen Tina