Brev:
Ondt i maven - 3 mdr.
22. november 2003
Alder:
3 mdr.
Ondt i maven - 3 mdr.
Jeg har en søn på 3 måneder og 2 dage. Han har altid haft normal afføring indtil for 3 dage siden. Han plejer at have store afføringer ca. 3 gange dagligt. I de sidste 3 dage har han kun haft afføring 1 gang dagligt og kun af minimale mængder. Han har også haft meget luft i maven, og hans prutter har været ildelugtende.
I dag begyndte han lige pludselig at skrige og det varede i 5 minutter, hvor han bare skreg og var utrøstelig. Det tyder på han har noget med maven. Men hvad kan det skyldes? Og hvad kan jeg gøre for at bedre det?
Jeg har prøvet at give ham lidt kamillethe.
Med venlig hilsen
Ditte