Brev:
Dårlig sovevane? - 8 mdr.
12. september 2006
Alder:
8 mdr.
Dårlig sovevane? - 8 mdr.
Hej Helen
Jeg har før skrevet til dig, i håbet om at få min kære søn på nu 8½ mdr til at sove bedre om natten.
Jeg har prøvet mange ting, men er nået frem til den beslutning at han kommer ind til os og sover når han vågner. Det bevirker at han sover bedre og dermed får jeg også selv en bedre nattesøvn. Før var jeg oppe 3-5 gange, hvilket gav store gener for mig resten af døgnet..
Så er det jo bare, at jeg bliver lidt bekymret for om vi nogensinde får ham til at sove i sin egen seng igen. Vi putter ham altid i hans egen seng og min forhåbning er at han med tiden "glemmer" at vågne for at komme ind til os - Er det ønsketænkning?
Er vi ude på et skråplan eller er det meget fornuftigt at give ham den tryghed han åbenbart har brug for lige nu?
Tak for en super god brevkasse
Hilsen Anne