Brev:
Røde knopper omkring mund og næse
23. november 2003
Alder:
18 mdr.
Røde knopper omkring mund og næse
Min datter på 1 1/2 år har ret mange knopper omkring især munden for tiden, men også lidt begyndende omkring næsen. Ved munden har der efterhånden samlet sig en rød plamage i den ene side, som på en gang virker både våd og tør og skællende.
Jeg har været ret overbevist om, at det skyldtes tandfrembrud og forkølelse med megen savl og snot til følge, men jeg er ikke så sikker længere, da knopperne ikke bliver bedre, men nærmere værre og ligesom breder sig.
Tror du at der kan være tale om noget andet f.eks. en infektion i huden? Når jeg ser på hendes jævnaldrene i vuggestuen ser ingen ud som hende.
Venlige hilsner
Rikke Skov