Brev:
Væske og grov mad
18. september 2006
Alder:
7 mdr.
Væske og grov mad
Hej Helen
Vi arbejder stadig ihærdigt på at Sofie til at spise mos og grød, og efterhånden går det rigtig godt. Vi er nu nået dertil, at amningen er trappet ned til ca. tre gange dagligt. Indtil nu har Sofie fået vand til alle måltiderne, hvad hun er rigtig glad for, men det vil jo knibe med at få mælk nok. Derfor vil jeg lave kold mme til hende, men hvor meget skal hun have? Hun nægter at tage flaske, så alt skal gives af kop.
Jeg synes Sofie får meget grød i løbet af dagen (morgen, middag og "natmad") og jeg har lagt mærke til at hun tygger meget på den noget grovere mos om aftenen. Betyder det, at hun er ved at være klar til lidt rugbrød. Hun er 7 mdr " og 10 dage gammel nu.
Tak for dine altid gode svar.
Hilsen Sofies mor