Brev:
Kommer selv op og sidder
19. september 2006
Alder:
6 mdr.
Kommer selv op og sidder
Kære Helen
Ja nu har jeg brug for et råd hos dig igen. Nu er min lille pige lige blev 6 mdr.
I den sidste månedes tid har hun siddet i kravlestilling og stået og rokket frem og tilbage, og hun kan komme rundt i hele huset. Selvom vi har et glat trægulv. Det er jo kun dejligt.
Men mit spørgsmål er at nu har hun fundet ud af, hvordan man kommer op og sidde på numsen. Så der sidder hun bare hele tiden og leger.
Jeg begynder jo at tænke lidt på hendes ryg, for hun er kun lige 6 md. Hun kan godt finde ud af at komme ned på maven igen, men der går ikke ret lang tid så sidder hun på numsen igen
Er det godt for hendes ryg? Vi lægger hende ned mange gange i løbet af dagen, men få sek. efter sidder hun på numsen og griner
Mange tak for en rigtig god brevkasse
Kærlig hilsen
Lykke