Svar: Kommer selv op og sidder
19. september 2006
Alder:
6 mdr.
Kære Lykke
Sikke hun har fart på din datter - hvad skal hun dog nå? :o)
Det er rigtigt at det er meget tidligt både at kravle og komme fra liggende, til siddende, til liggende stilling - men det mestrer jeres datter tilsyneladende og så er hun stærk i ryggen!
Jeg tænker derfor at du ikke skal bekymre dig unødigt. Hun lyder som en pige, der har rigtig god motorisk styrke. Fortsæt med at lægge hende på maven, hver gang du lægger hende fra dig, når hun er vågen og lad hende så sætte sig op, når hun føler trang til det, så kan du ikke gøre mere:o)
Fortsat held og lykke med hende:o) Og husk sele i barnevogn, og sikkerhed i hjemmet - når hun er så mobil, så går det pludselig stærkt og hun skal helst ikke kunne få fat i noget farligt eller komme til skade:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske