Brev:
Hvor længe kan man amme fuldt ud?
23. november 2003
Alder:
6 mdr.
Hvor længe kan man amme fuldt ud?
Jeg har en datter der lige er fyldt 6 måneder. Jeg har udelukkende ammet hende og hun viser ikke særlig interesse i mad. Hun tager fint på og vejer det hun skal.
Kan jeg blive ved at amme hende fuldt ud lidt endnu, eller skal jeg begynde på rigtig mad?
Venlig hilsen
Louisa