Brev:
Skemad knap 6 mdr.
20. september 2006
Alder:
6 mdr.
Skemad knap 6 mdr.
Hej Helen
Jeg har skrevet til dig tidligere ang skemad til min datter som bliver 6 mdr. Jeg fik ikke med, at både grød og mos har været noget tynde i konsistens. Hvis jeg prøver at gøre dem tykkere, vil hun ikke rigtig spise og ser ud som om, i hoved, at jeg er ved at "forgive" hende, med brækreflekser ect..
Jeg har nu prøvet langsomt at gøre det tykkere - uden held - har du en god løsning??
En veninde sagde, at det var fordi hun ikke vil arbejde for maden, er jo vant til at få bryst.
Tak :-)
K.