Brev:
Problemer med spisning efter sygdom
23. november 2003
Alder:
10 mdr.
Problemer med spisning efter sygdom
Efter min datter på 10 1/2 mdr. har været syg med mellemørebetændelse, lungebetændelse og derpå diarré af penicillinen spiser hun ikke ret meget mere. Det er ved at være nogle uger siden hun var syg.
Inden hun blev syg var der ingen problemer - hun spiste faktisk alt vi serverede for hende og hun spiste for det meste op. Nu er det som om hun er blevet kræsen, spytter maden ud og spiser kun meget lidt.
Hun får stadig flaske et par gange om dagen for at hun får det mælk hun har brug for, det er også det eneste hun er rigtigt glad for nu.
Hvad kan jeg gøre?