Brev:
Morgenmad - 9 mdr.
23. november 2003
Alder:
9 mdr.
Morgenmad - 9 mdr.
Hejsa
Jeg har før spurgt dig til råds og fået nogle gode og brugbare svar, så jeg prøver lige igen.
Jeg har en søn på 9 måneder, der spiser med fingerne, og næsten alt glider ned undtagen om morgenen, hvor han ikke have noget ud over lidt mælk i flaske.
Han får 150 ml om natten omkring kl 02,00 og står op ved 8 tiden, så man skulle jo mene at han er sulten når han kommer op.
Vi plejer at mose hans aftensmad og det går fint med at jeg kommer på skeen og han putter det i munden, men det er lidt svært med grød og andet, da det glider af. Vi har prøvet med brød i alle afskygninger. Håber at du har nogle forslag til hvad jeg kan give ham, for han kan jo ikke blive ved med at sutte i den flaske.
Venlig hilsen og god jul
Malene.