Brev:
Vil ikke die
21. september 2006
Alder:
7 mdr.
Vil ikke die
Hej Helen
Jeg har lige skrevet til dig, men lige pludselig vil mit "brystbarn" ikke have bryst mere. Nu har vi arbejdet så meget med skemad, og nu går det fint, og jeg syntes at amning x 3 daglig var rigtig rar for os begge to. Det måtte for min skyld have fortsat lææææææænge endnu. Men helt ud af det blå vil hun ikke mere......eller måske ikke alligevel, for hun fik igår sin anden tand og var meget pylret. Kan det være derfor?
Jeg malker ud og lægger Sofie til både før/efter måltider og i sofaen og i sengen, men uden held. Hun græder og er ked af det, men er ikke helt ude af den. Selv sen aften, hvor hun faktisk sover, afviser hun brystet. Det har ellers været en af de mest effektive amninger. Vi går nu anden dag i møde uden amning. Måske er det bare slut, men jeg er ikke klar til det. Det vil være en meget brat afslutning synes jeg.
Hvornår vil det være rimeligt at opgive håbet.....jeg er villig til at prøve til en rum tid endnu. Jeg føler lidt, det er løn som forskyldt, fordi skemaden har været så meget i fokus...det er lykkedes lidt for godt;-) snøft....
Hilsen Sofies mor