Brev:
Er begyndte at tage korte lure
21. september 2006
Alder:
10 mdr.
Er begyndte at tage korte lure
Hej
Vores datter er nu 10 mdr. og har indtil nu sovet både formiddag og eftermiddag. Hun er dog på det seneste begyndt at tage nogle meget korte lure, nærmere betegnet 20 min om formiddagen og 20 min om eftermiddagen. Hun sover udenfor i sin barnevogn. Da det ofte kan tage op til 1/2 time at få hende til at sove, er det lidt frustrerende, at hun kun sover så kort tid. Er det på tide, kun at give hende én lur? Skal vi prøve at få hende til at sove indendørs, hvor der måske er lidt mere ro?
Hun bliver lagt i seng mellem 20.oo og 21.00 og sover i sin egen seng indtil ca. kl.5.00, hvorefter hun får en flaske og kommer ind i vores seng. Hvor længe har hun brug for denne flaske? Skal vi til at vænne hende af med det, eller er det meget naturligt, at et barn på 10 mdr. stadig skal op om natten?
Venlig hilsen en mor