Brev:
Manglende afføring 4 måneder
22. september 2006
Alder:
4 mdr.
Manglende afføring 4 måneder
Kære sundhedsplejerske
Min datter på snart 4 mdr. er stort set holdt op med at have afføring! Indtil hun var 2 mdr. skete det flere gange om dagen men så skiftede det brat til kun at ske et par gange om ugen, og nu er der gået 8 dage!
Hun virker slet ikke påvirket af det, prutter lidt og er glad og tilfreds. Jeg ammer hende 6 til 8 gange i døgnet og bleerne er våde.
Mange hilsner
Tine