Brev:
Gul Allomin for at mætte til natten
22. september 2006
Alder:
2 mdr.
Gul Allomin for at mætte til natten
Hej
Min dreng er nu 10 uger og sover stadig næsten ikke om dagen og om natten vågner han med 2 timers mellemrum hele natten igennem for at spise.
Mit spørgsmål går på, om han evt. kunne mættes mere til nat ved at give ham en flaske med gul allomin?
Jeg kan læse, at det må gives fra 2 måneders alderen og at det skulle mætte mere. Han blir i forvejen suppleret med lidt flaske med nan1.
Men blir det for meget for ham at blande bryst, nan1 og gul allomin? Bruger nan1 fordi det er smart og praktisk med de færdige brikker...
Venlig hilsen D.G.