Brev:
Eget værelse 9 måneder
23. september 2006
Alder:
9 mdr.
Eget værelse 9 måneder
Hej igen Helen
Mange tak for dine støttende ord, da Bertram begyndte i dagpleje, efter 14 dage begyndte det at gå bedre.. Det går stadig ik helt fint, men meget bedre han skriger ikke mere, så det er rigtig dejligt! :o)
Mit spørgsmål er, hvornår kan han sove i eget værelse? Han har sikkert kunne det længe, og jeg synes også det ville være rigtig dejligt hvis mig og farmand fik vores soveværelse tilbage ;o) Men det jeg er nervøs for er, når han vågner om natten og græder (han vil stadig have mad 1 til 2 gange om natten!!!) hvordan kan jeg så høre ham... vi kan selvfølgelig holde dørene åbne, men jeg er bare bange for ikke at vågne!!!! Har du nogen råd...
Lige et til spørgsmål, som jeg har undre mig lidt over:
Bertram er lige blevet 9 mdr, han er rigtig begyndt at gå langs sofaen og rundt om sofabordet.. Han begyndte at kravle da han var 7 mdr og rejste sig op inden der, sad fint som 6 mdr og da han var 8 mdr begyndte han at sige mammam til mad og han forstår mange ord...
Vi kender en pige som er født samme dag som Bertram og det eneste hun kan er at sidde, hun kan knap nok rulle rundt og har meget få lyde... Mit spørgsmål er så, hvordan kan der være så meget forskel på dem? Er det et personligheds spørgsmål?
Det undrer mig utrolig meget.. Derfor kunne det også være rigtig godt med et debatrum eller noget i den stil, hvor forældre kunne fortælle om deres erfaringer :o)
Mange tak på forhånd :-D
Mange venlige hilsner
Mille