Brev:
Jerndråber - hvad skal jeg vælge?
24. september 2006
Alder:
6 mdr.
Jerndråber - hvad skal jeg vælge?
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål omkring jerndråber, som jeg skal starte med at give til min datter, som er blevet 6 måneder i dag :o).
Jeg fik at vide på apoteket at der var 2 slags. En med smag(som børnene ikke kan lide) og en uden, fra Medic, som ikke smager af noget...så jeg valgte den uden.
Da jeg så får læst på flasken står der Børn 1-10 år, 8 dr. dgl, samt at det er et kosttilskud....
Er det godt nok at bruge den?
Tak på forhånd
K.