Brev:
Er der forskel i brystpumpers sugekraft
24. september 2006
Alder:
2 mdr.
Er der forskel i brystpumpers sugekraft
Hej
Ja, så er jeg her igen med et spørgsmål: Jeg prøver dagligt at malke ud, så vi har lidt mælk til vores 8 uger gamle søn, hvis jeg f.eks. skal til træning.
Jeg har lånt en brystpumpe af mærket Medela, men jeg syntes ikke jeg får pumpet særlig meget ud (25 - 50 ml pr. gang). Bagefter kan jeg sagtens selv klemme mere mælk ud.
Jeg tænker derfor om denne brystpumpe (som jeg selvf. kører på max sugekraft) bare ikke suger kraftigt nok for mig?