Svar: Er der forskel i brystpumpers sugekraft
24. september 2006
Alder:
2 mdr.
Hej med dig
Ja der er forskel på brystpumper og sugeevne. Den mest effektive pumpe er nok en af de elektriske typer, som man kan leje hos Falck og i forskellige babyudstyrs forretninger. Det koster normalt ikke så meget at leje en brystpumpe.
Du kan derfor vurdere, hvor stort behovet er. Hvis du kun malker ud en gang imellem, kan du måske godt nøjes med den du har, men har du brug for at malke ud jævnligt, så kan det måske være en idé at leje en brystpumpe. Alternativt kan du jo også prøve at håndudmalke:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske