Brev:
Søvn 7 mdr., kræsen?
24. september 2006
Alder:
7 mdr.
Søvn 7 mdr., kræsen?
Hej Helen
Jeg har endelig fået nogenlunde styr på min datters søvn om dagen takket være dit gode råd sidst:)
Men lige et spørgsmål; om eftermiddagen vågner hun imellem 14 og 15, og SKAL puttes igen til natten kl. 18, ellers er hun så træt at hun smågræder indtil hun ligger i sengen. Er der nogen grænser for hvor længe de kan/må være vågen imellem sovetiderne?
Også lige et spørgsmål omkring maden; jeg har prøvet at give hende frugt på alle mulige måder, men hun vil ikke spise det -mærkeligt, kan jeg bare give grøntsager ved næsten alle måltider, da det er det hun kan lide?
Hun får flaske til morgen, grød om formiddagen, og havregrød + forskelligt grønt ved middagstid, flaske om eftermiddagen, grøntsager + kød til aften og flaske til natten.
Jeg vil så begynde at give lidt grønt istedet for flaske også til eftermiddag, da frugt og yoghurt/a38 ikke går.
Mange venlige hilsner
Mette