Brev:
Hovedpude - 7 mdr.
25. september 2006
Alder:
7 mdr.
Hovedpude - 7 mdr.
Hej Helen
Tak for de gode råd angående søvn og mad. Min søn er begyndt at få vand om natten, stadig mælk, men en slurk vand en gang mellem, hvilket har gjort at han sover meget bedre. Nu vågner han kun hver anden-tredje time.
Men jeg har lige et spørgsmål angående hovedpude. Han er 7 måneder. I den periode hvor han sov rigtig dårligt, sov han nogengange i voksiposen, hvilket gjorde at han faldt til ro meget hurtigt. Den putter sig lidt op om hovedet på ham, og jeg tænker at det er med til at give han tryghed. Men det er ikke så hensigtsmæssigt at sove i den, da den er meget varm at sove i indenfor.
SÅ, mit spørgsmål lyder jo på om han må sove med en meget flad hovedpude, som evt kunne give lidt af den samme trygge følelse?
Han har en nusseklud, men den er ikke så interessant mere, han vil kun pille ved den, ikke have den tæt på hovedet.
Med venlig hilsen Malene