Brev:
Stort suttebehov 6 måneder
25. september 2006
Alder:
6 mdr.
Stort suttebehov 6 måneder
Hej Helen
Ja så vender vi atter tilbage:-)
Denne gang vil jeg lige høre, om du kan hjælpe os videre med et "lille" problem. Vores søn på lige knap 7 mdr. har et enormt stort suttebehov, altså for sutten... Han vågner hver time, ja det er rigtig nok HVER time og kun for at få sutten. Hvad kan vi gøre???
Om dagen er det ikke et problem, der kan han sagtens sove 2-3 timer i barnevognen uden at vågne.
Kan det være noget andet han vågner af?? Vi har nu prøvet det vi kunne. Indtil for nylig har han sovet på samme værelse som os, så jeg tænkte at det sikkert var os som vækkede ham, men ak nej det har ikke forandret sig.
Håber du har nogle gode råd.
Med venlig hilsen
Natasha