Brev:
Hvordan kan jeg sætte min produktion i vejret, når hun ikke gider at sutte?
23. november 2003
Alder:
4 mdr.
Hej
Mit barn er nu 4½ mdr gammelt, født 3 uger for tidligt ved akut kejsersnit, da hun var i ansigtspræsentation, efter 3 dage med drop og balonudvidelse pga af en fejlskanning. Måske har fødslen indvirkning på min mælkeproduktion til af starte med.
Siden fødslen har vi supleret amningen med modermælk i starten kun et snapseglas af gangen. Men i den senere tid har vores datter ikke gidet suge på brystet. Hun bliver utålmodig og vil have flaske. Jeg kan også nu mærke at min mælke produktion er faldende. Jeg har arbejdet for at jeg kunne amme hende 100%, men det er bare ikke lykkedes, pga for dårlig anbefaling fra personalet på hospitalet.
Efter anbefaling af sundhedsplejersken har jeg givet vælling 1 gang om dagen i 1 uge nu, men jeg føler ikke jeg er klar til at holde op med at amme, selv om det er anbefalet.
Hvordan kan jeg sætte min produktion i vejret, når hun ikke gider at suge?
Med venlig hilsen
Maria