Brev:
7 måneder og rugbrød
26. september 2006
Alder:
7 mdr.
7 måneder og rugbrød
Vi har haft problemer med at få vores datter, Sarah, på 7 mdr. til at sove om natten, og som du nævnte, er det uden tvivl, fordi hun er sulten. Vi har nemlig haft svært ved at få hende til at spise.
Derfor har jeg prøvet at give hende mere fast mad (mindre moset), som hun kan gumle på, og det har hjulpet rigtig meget - de sidste to nætter har hun været dejlig mæt og har derfor kun vågnet en gang i løbet af natten. Hun har bl.a. spist små rugbrødsstykker med pate på til frokost. I den forbindelse vil jeg høre, om det er ok med rugbrød ift. hendes alder? Jeg tænker på evt. problemer i forbindelse med for meget gluten.
Sidst du skrev til mig nævnte du, at jeg skal sætte hende i en højstol, når hun skal spise. Er det i orden for ryggen, idet hun endnu ikke kan sidde af sig selv?
Glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen
Rebecca