Brev:
Hvornår sødmælk? Dreng på 9 1/2 mdr.
26. september 2006
Alder:
9 mdr.
Hvornår sødmælk? Dreng på 9 1/2 mdr.
Hej Helen,
Tak for et fyldestgørende svar. Det gav pote ;-)
Nu til noget helt andet, sødmælk contra modermælkserstatning. Hvornår skal man begynde på sødmælk og hvorfor ikke fortsætte med modermælkserstatning, Allomin 2, indtil barnet er fx. 1 år?
Vores dejlige søn får Allomin 2 til alle måltider og vand til mellemmåltiderne. Han har fået sødmælk et par gange, og det gik fint.
Han får stadig godmorgen amning omk. kl. 06:00 men ellers ikke. Godmorgen amningen gør, at han vil sove yderligere 1 1/2 til 2 timer.
Endnu engang tak for en super hjemmeside.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Mange venlige hilsener,
Mor