Brev:
Sove selv 5 måneder
26. september 2006
Alder:
5 mdr.
Sove selv 5 måneder
Hej Helen
Først og fremmest tak for en dejlig brevkasse :)
Jeg har fulgt med, men ikke selv stillet spørgsmål selv før.
Jeg har en dejlig pige på snart 5 mdr. som trives fint og udvikler sig som hun skal. Hun er lidt reserveret over for nye mennesker og det er helt fint.
Nå men mit spørgsmål er: Hvordan lærer jeg hende at falde i søvn i sin egen seng eller barnevogn? Hun skal vugges i søvn i mine arme, selv far duer ikke længere, når hun skal sove eller trøstes. Det er kun et problem fordi hun simpelthen er blevet for tung og hun bliver jo ikke lettere :)
Jeg ved ikke om det har relevans for måden hun vil sove på, men om dagen må jeg ikke gå fra hende, altså fx hun ligger og leger, så må jeg ikke stå et andet sted i stuen eller forlade rummet kort uden at hun bliver helt ulykkelig, hun vil helst at jeg er tæt sammen med hende. Skal dog siges at det nogle gange lykkes i højst 5 min.
Glæder mig til at høre dine tanker om det
Knus Sussi