Brev:
Peanut butter og figenpålæg
26. september 2006
Alder:
8 mdr.
Peanut butter og figenpålæg
Hej Helen,
Tak for dit dejlige og brugbare svar...her er der lige endnu et spørgsmål ang. kost til vore 8. måneder gamle datter.
Hun spiser rugbrødshapser med smøreost, avokadosmørrepålæg, fiskepålæg, leverpostej osv.
Vores spørgsmål er så, om hun engang i mellem må få en mad med henholdsvis figenpålæg og peanut butter?
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Camilla