Brev:
MFR vaccine
28. september 2006
Alder:
5 år
MFR vaccine
Hej Helen
Først vil jeg sige, at det går fremad for vores lille familie. Af mine tidligere indlæg kan du se, at vi har haft det svært.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål, som du måske kan svare på.
Vi skal til Thailand hele familien i januar/februar 2007. Min datter fylder 5 den 19.12.2006, og skulle da egentlig have sin 2. MFR vaccine.
Kan hun vente til efter vi kommer hjem? Altså så hun først få den engang i marts 2007?
På forhånd tak
Mette