Brev:
A38
28. september 2006
Alder:
8 mdr.
A38
Hej Helen
Vores datter spiser godt med meget varieret skemad og er glad for A38... må hun få det hver dag? Hun plejer at få ca.½ dl om eftermiddagen med frugtstykker i, er det ok eller får hun for meget protein?
Med venlig hilsen
Camilla