Svar: A38
28. september 2006
Alder:
8 mdr.
Kære Camilla
Din datter er nu 8 mdr gammel og der sker umiddelbart ikke spor ved at hun får ½ dl A38 dagligt. Du skal se på det samlede indtag af komælk og komælksprodukter. Det vil sige A38 og sødmælk - hendes samledes indtag af komælk bør ikke overstige den mængde modermælk eller modermælkserstatning hun får.
Først efter 9 mdr´s alderen bør komælksprodukter udgøre en større del af indtaget. A38 er også her langt mere at foretrække fremfor en sukkerholdig yoghurt. Så det lyder som værende helt fint det du gør:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske