Brev:
Ride-ranke
29. september 2006
Alder:
5 mdr.
Ride-ranke
Hej
Jeg har lige et kort spørgsmål. Min søn bliver snart 5 måneder. Er hans ryg på nuværende tidspunkt stærk nok til ride-ranke-leg, hvor man hopper med ham, når han sidder på et knæ?
Han er født 3½ uge for tidligt, men vejede ved fødslen 3300 og havde i øvrigt ikke brug for 'starthjælp'.
Venlig hilsen KM